Close menu

Lietošanas noteikumi

DISTANCES LĪGUMS

Šis līgums tiek slēgts starp SIA “Dvēseļu upe”, reģistrācijas numurs: 40103891486, juridiskā adrese: Mazā ozolu iela 4b, Carnikava, Ādažu novads, LV-2136 (turpmāk – Pārdevējs), no vienas puses, un fizisku personu, kura: a) izmantojot Tīmekļa vietnē: www.dveselu-upe.lv (turpmāk – Tīmekļa vietne) sadaļā “Abonements” pieejamo pakalpojumu pirkšanas formu, vai b) nosūtot informāciju uz e-pasta adresi: atbalsts@dveselu-upe.lv par nepieciešamo pakalpojumu un savus personas datus (turpmāk – Pircējs), izsaka vēlmi iegādāties, pasūta vai iegādājas jebkuru no Tīmekļa vietnes sadaļā “Abonements” iekļautajiem Pakalpojumiem, no otras puses (abi kopā turpmāk saukti – Puses), noslēdz šo Distances līgumu (turpmāk – Līgums).

Līgumā izmantotie termini un to skaidrojums:

Noteikumi – šie distances Līguma noteikumi, to grozījumi, papildinājumi, kuri ir publicēti Pārdevēja Tīmekļa vietnē www.dveselu-upe.lv.

Pircējs – rīcībspējīga fiziska persona, kura Tīmekļa vietnē ar vai bez reģistrācijas veic Pasūtījumu un samaksu par pasūtītajiem Pakalpojumiem.

Tīmekļa vietne – tīmekļa vietne, kura ir atrodama pēc adreses: www.dveselu-upe.lv, kurā Pircējam tiek nodrošināta iespēja veikt Pakalpojumu Pasūtījumus un maksājumus par pasūtītajiem Pakalpojumiem tiešsaistes režīmā, kā arī izvēlēties citus maksājumu veidus.

Pakalpojumi – jebkuri redzamā veidā Tīmekļa vietnē izvietoti Pakalpojumi, kurus Pircējam ir iespējams pasūtīt, abonēt un iegādāties.

Pakalpojuma cena – cena, kāda Pasūtījuma noformēšanas brīdī ir norādīta pie attiecīgā Pakalpojuma vizuālā attēlojuma un Pakalpojuma apraksta, par kādu Pircējs ir tiesīgs iegādāties konkrēto Pakalpojumu.

Pasūtījums – Tīmekļa vietnē www.dveselu-upe.lv Pircēja tiešsaistē veikts pasūtījums, kurā Pircējs norāda: Pakalpojumus, kurus tas ir izvēlējies iegādāties un Pasūtījuma apmaksas veidu. Pasūtījums ir pilnīgi izpildīts, kad Pircējs ir saņēmis Pakalpojumu un veicis samaksu pilnā apmērā par Pasūtījumā norādītajiem Pakalpojumiem, izmantojot kādu no Pārdevēja piedāvātajiem apmaksas veidiem.

Reģistrēts lietotājs – Tīmekļa vietnes apmeklētājs, kurš ir izvēlējies veikt reģistrāciju Tīmekļa vietnē un dot piekrišanu personas datu apstrādei, sniedzot par sevi ziņas standartizētas anketas veidā, lai nodrošinātu Pircēja identifikāciju, papildu funkcionalitāti Tīmekļa vietnē, kura nav pieejama nereģistrētiem lietotājiem un citas priekšrocības, turpinot lietot Tīmekļa vietni. Reģistrēts lietotājs var jebkurā laikā atcelt doto piekrišanu konta personas datu apstrādei Tīmekļa vietnē, pieprasot dzēst tā Tīmekļa vietnē reģistrēto kontu.

Atteikuma tiesības – Pircēja (fiziskas personas, kas Patērētāju tiesību aizsardzības likumā definēta kā „Patērētājs”) tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Līguma noslēgšanas dienas, nesniedzot nekādu pamatojumu, atkāpties no Distances Līguma (no distances līguma veidā pasūtīta Pakalpojuma).

1. Vispārīgie noteikumi

1.1. Šie Noteikumi ir dokuments ar juridisku spēku un tie paredz vispārējos Tīmekļa vietnes www.dveselu-upe.lv darbības noteikumus. Noteikumi piemērojami, ja Pircējs lieto un iegādājas Pārdevēja sniegtos Pakalpojumus.
1.2. Lietojot Pakalpojumus, Pircējs piekrīt ievērot šos Noteikumus, Privātuma politiku, Sīkdatņu politiku un jebkādus papildu noteikumus un nosacījumus, kādus Pārdevējs var sniegt Tīmekļa vietnē pirms Pakalpojumu Pasūtīšanas. Šie Noteikumi veido juridisku vienošanos starp Pircēju un Pārdevēju attiecībā uz Pakalpojumu. Ja Pircējs nav iepazinies un (vai) pilnīgi vai daļēji nepiekrīt Noteikumiem, tad Pircējam nebūs iespējams veikt Pakalpojumu Pasūtījumu.
1.3. Pakalpojumu pasūtīšanu ir tiesīga veikt:
1.3.1. rīcībspējīga fiziska persona;
1.3.2. nepilngadīga persona, bet ne jaunāka par 16 gadiem, kas ir informējusi savu likumisko pārstāvi par Pakalpojumu pasūtīšanu un likumiskais pārstāvis ir devis piekrišanu Distances līguma noslēgšanai, kā arī nepieciešamības gadījumā likumiskais pārstāvis uzņemsies noslēgtā Distances līguma saistības.
1.4. Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī mainīt šos Noteikumus. Ar Noteikumiem, to grozījumiem vai papildinājumiem ir iespējams iepazīties Tīmekļa vietnē un tie stājas spēkā to publicēšanas dienā, ja Noteikumi nenosaka citādi.
1.5. Ja Pasūtījums ir pieņemts pirms Noteikumu izmaiņu spēkā stāšanās, Pircējam tiek piemēroti tie Noteikumi, kuri bija spēkā līdz Pasūtījuma pieņemšanas brīdim, izņemot, ja Noteikumi nosaka citādi.
1.6. Pārdevējam ir tiesības atteikties reģistrēt personu kā Reģistrētu lietotāju, kā arī atteikties noslēgt ar personu Līgumu, ja personas reģistrācijai un Līguma noslēgšanai ir tiesiski šķēršļi vai persona objektīvi kaitē Tīmekļa vietnes darbībai.
1.7. Tīmekļa vietnē Pircējs Pakalpojumu Pasūtījumus var tikai kā Reģistrēts lietotājs.
1.7.1. Ja Pircējs vēlas kļūt par Reģistrētu lietotāju, tad Tīmekļa vietnes sākumlapā jāizvēlas poga “Mans seifs” un sadaļā “Reģistrācija” jāaizpilda pieprasītā informācija. Pircējs izveido paroli, lai piekļūtu savam profilam nākotnē.
1.7.2. Pircējam ir jānorāda aktīva, pieejama e-pasta adrese un parole. Pircējs ir pilnībā atbildīgs par sava konta paroles stiprību un konfidencialitāti. Iesakām savā kontā izmantot drošu paroli, kura netiek izmantota citu pakalpojumu sniedzēju vietnēs.
1.7.3. Pircējs ir atbildīgs par sava Reģistrētā lietotāja konta pieslēgšanās datu glabāšanu un nodošanu trešajām personām. Ja Tīmekļa vietnē Pasūtījumu veic trešās personas, izmantojot Pircēja pieslēgšanās datus, Pārdevējs šādu personu uzskata par Pircēju un Pircējs atbild par visām šādas trešās personas veiktajām darbībām.
1.8. Informācija, ko Pircējs norāda saskaņā ar Noteikumu 1.7. apakšpunktu ir nepieciešama Pakalpojuma izpildei. Veicot Pasūtījumu Tīmekļa vietnē, Pircēja pienākums ir norādīt patiesu un pareizu informāciju (saņēmēja vārds, uzvārds, personas kods, tālruņa numurs, e-pasta adrese).  Pārdevējs nav atbildīgs par Pakalpojuma izpildes kavējumu vai nepiegādātu Pakalpojumu, ja Pircējs veicot Pasūtījumu ir norādījis kļūdainu vai neprecīzu informāciju.

2. Pakalpojumu pasūtīšanas un apmaksas noteikumi

2.1. Pircējs iesniedz elektronisku Pakalpojuma abonēšanas pieprasījumu Tīmekļa vietnē, izvēloties Pasūtamo Pakalpojuma veidu un tarifu. Pakalpojuma abonēšanas tarifs ir norādītas pie katra Pakalpojuma vizuālā attēlojuma un Pakalpojuma apraksta.
2.2. Pasūtījums uzskatāms par pieņemtu, kad Pircējs pilnībā pabeidzis Pasūtījumu, kā arī saņēmis Pasūtījuma apstiprinājumu e-pastā.
2.3. Pircējs veic Abonementa apmaksu par Pārdevēja piedāvātu un sevis izvēlētu Abonēšanas tarifu Līguma noslēgšanas brīdī. Abonementa apmaksa par nākošo periodu veicama pirms apmaksātā perioda beigām. Pakalpojuma apmaksas periods: vienu reizi mēnesī.
2.4. Piesakoties Abonementam, Pircējam noformē beztermiņa Abonementu, kas tiek apmaksāts ar automātisku regulāro maksājumu, kas būs aktīvs līdz brīdim, kad Pircējs izvēlēsies to pārtraukt.
2.5. Pakalpojuma cena tiek noteikta atbilstoši Tīmekļa vietnē atrodamajam cenrādim un tiek skaidri parādīta rēķinā vai uz ekrāna pirms maksājuma veikšanas.
2.6. Pircējs pēc katra Abonēšanas perioda apmaksas veikšanas saņem apstiprinājumu uz reģistrējoties norādīto e-pastu.
2.7. Ja samaksa par Abonementa pagarināšanu nenotiek automātiski un manuāli maksājot netiek saņemta līdz kārtējā perioda beigām, Pārdevējs secīgi veic šādas darbības:
2.7.1. Pārdevējs veic saziņu ar Pircēju. Ja Pircējs informē ka vēlas izbeigt Līgumu, tiek pārtraukta līguma darbība. Ja Pircējs uz tā norādītajiem saziņas līdzekļiem nav sasniedzams;
2.7.2. tiek veikta Pircēja datu pārbaude Iedzīvotāju reģistra izmantojot elektronisko pakalpojumu “Pārbaude, vai persona ir iekļauta Iedzīvotāju reģistrā un vai nav ziņu par personas nāvi”;
2.7.3. ja apstiprinās Pircēja nāves fakts Pārdevējs izpilda Pircēja Pasūtījumu, jeb “pēdējās gribas aktu” nosūtot Pircēja norādīto, Tīmekļa vietnē iesniegto, saturu Pircēja norādītajiem adresātiem, bet
2.7.4. ja Pircēja nāves fakts nav apstiprināts, Pārdevējs regulāri (vismaz 1 reizi nedēļā) veic datu pārbaudi Iedzīvotāju reģistrā, bet ne ilgāk kā 2 (divu) mēnešu garumā. Ja Pārdevējam šajā termiņā nav izdevies sazināties ar Pircēju, Pārdevējs rīkojas saskaņā ar Pircēja norādēm, kuras tika dotas Pakalpojuma Pasūtīšanas brīdī, attiecībā uz rīcību situācija ja Pircējs ir pazudis bezvēsts.
2.8. Pakalpojumu, pēc Abonementa pārtraukuma iespējams iegūt atkārtoti, noslēdzot jaunu Līgumu par Abonementa iegādi Tīmekļa vietnē.
2.9. Pakalpojumu cenas Tīmekļa vietnē ir norādītas Eiro ar PVN, proti, ar katram Pakalpojumam piemērojamo PVN likmi.
2.10. Pircējs var apmaksāt Pasūtījumu ar VISA/MasterCard norēķinu kartēm tiešsaistē, Pārdevēja Tīmekļa vietnē.
2.11. Pārskaitījuma veikšanas izmaksas uz Pārdevēja norēķinu kontu sedz Pircējs.
2.12. Maksājums tiek uzskatīts par saņemtu, kad tas ir saņemts Pārdevēja bankas norēķinu kontā.

3. Pušu tiesības un pienākumi

3.1. Pārdevējs ir atbildīgs par šajā līgumā aprakstītā pakalpojuma savlaicīgu un kvalitatīvu nodrošināšanu Pircējam.
3.2. Pircējs ir pilnībā atbildīgs pats par savu darbību, bezdarbību, lēmumiem vai citu līdzīgu rīcību, kas ir vai nav veikta, iepazīstoties ar Tīmekļa vietnes saturu vai sazinoties ar Pārdevēju.
3.3. Pircējs ir tiesīgs pieteikt prasījumu Pārdevējam par pakalpojuma neatbilstību šā līguma noteikumiem 24 mēnešu laikā no pakalpojuma saņemšanas dienas. Tādā gadījumā Pircējs
iesniedz prasījuma pieteikumu Pārdevējam divu mēnešu laikā no dienas, kad atklājis pakalpojuma neatbilstību Līguma noteikumiem.
3.4. Katra Puse atbild otrai Pusei par tiešajiem zaudējumiem, kas radušies viņa vainas dēļ.

4. Personas datu aizsardzība

4.1. Līdzēji ir informēti, ka Pārdevējs veic Pircēja datu apstrādi saskaņā ar Tīmekļa vietnes www.dveselu-upe.lv Lietošanas noteikumiem, Privātuma politiku un šo Līgumu. Pircējs ir informēts, ka Pārdevējs Pakalpojumu izpildes nodrošināšanai izmanto trešo pušu sniegtos pakalpojumus, tai skaitā maksājuma platformu https://stripe.com/en-lv, informācijas nosūtīšanas servisu Google Workspace, datu glabāšanu serverī https://www.hetzner.com/.

4.2. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji veikt izmaiņas Tīmekļa vietnes Lietošanas noteikumos, Privātuma politikā, šajā Līgumā, un Pircēja pienākums ir patstāvīgi sekot līdzi izmaiņām, regulāri pārskatot Lietošanas noteikumus, Privātuma politiku un šo Līgumu, it īpaši pirms atklāt par sevi konfidenciālu informāciju Pārdevējam.
4.3. Konfidencialitātes noteikums attiecas tiklab uz rakstisku informāciju, kā arī mutisku informāciju, elektronisku informāciju un uz jebkuru citu informāciju neatkarīgi no informācijas nodošanas veida, laika un vietas.
4.4. Konfidencialitātes noteikumi neattiecas uz gadījumiem, ja šo informāciju pieprasa Latvijas Republikai saistošos normatīvajos aktos noteiktas kompetentas institūcijas vai organizācijas, kurām uz to ir likumīgas tiesības.
4.5. Konfidencialitātes saistībām ir beztermiņa raksturs neatkarīgi no Līguma darbības termiņa.

5.  Atteikuma tiesības

5.1.  Atteikuma tiesības ir Pircēja (fiziskas personas, kas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma kontekstā ir „patērētājs”) tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā, skaitot no dienas, kad ir noslēgts Līgums, atteikties no Līguma saskaņā ar Atteikuma tiesību izmantošanas kārtību.
5.2.  Par Atteikuma tiesību izmantošanu Pircējs paziņo Pārdevējam, aizpildot atteikuma veidlapu, kas ir pieejama šajā saitē.  Pircējs var izmantot pievienoto Atteikuma veidlapas paraugu, bet tas nav obligāti. Aizpildīto veidlapu Pircējs nosūta Pārdevējam uz e-pasta adresi: atbalsts@dveselu-upe.lv vai juridisko adresi: Mazā ozolu iela 4b, Carnikava, Ādažu novads, LV-2136. Pēc aizpildītās Atteikuma veidlapas saņemšanas Pārdevējs paziņo Pircējam, ka tas atteikumu ir saņēmis, kā arī informē par pieņemt lēmumu vai lēmuma pieņemšanas laiku. Atteikuma veidlapu var aizpildīt un iesniegt Tīmekļa vietnē, kā arī saņemt pēc pieprasījuma nosūtīšanas uz e-pasta adresi atbalsts@dveselu-upe.lv.
5.3. Pārdevējs atmaksā Pircējam no Pircēja saņemto maksājumu 14 dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs ir saņēmis no Pircēja aizpildītu Atteikuma veidlapu (lēmums atteikties no līguma). Pārdevējs minēto naudas summu atmaksā ar pārskaitījumu uz Pircēja bankas norēķina kontu, kādu Pircējs izmantoja iegādājoties Pakalpojumu, izņemot gadījumus, kad Pircējs skaidri piekritis citam maksāšanas līdzeklim.

6.  Sūdzību, priekšlikumu un ierosinājumu izskatīšana

6.1. Ikviens Pircējs var izteikt Pārdevējam ieteikumus, priekšlikumus, vai izteikt sūdzību, zvanot uz tālruni +371 25640062, nosūtot uz e-pastu atbalsts@dveselu-upe.lv vai nosūtot pa pastu uz Pārdevēja juridisko adresi: Mazā ozolu iela 4b, Carnikava, Ādažu novads, LV-2136.
6.2. Pārdevējs atbildi pēc būtības sniedz saprātīgā termiņā, ņemot vērā sūdzībā minētā jautājuma risināšanas steidzamību, bet ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas.
6.3. Ja Pārdevējs, objektīvu iemeslu dēļ, nevar sniegt atbildi 13.2. punktā norādītajā termiņā, tas nekavējoties rakstveidā informē par to Pircēju, norādot saprātīgu termiņu, kurā atbilde tiks sniegta.
6.4. Ja iesnieguma saturs neprasa atbildi pēc būtības, Pārdevējs 15 (piecpadsmit) darba dienu laikā no iesnieguma saņemšanas, informē Pircēju, ka attiecīgo iesniegumu Pārdevējs ir saņēmis.
6.5. Ja Pircējs iesniegumā norādījis, ka uz tā iesniegumu nav nepieciešams atbildēt, Pārdevējs var neatbildēt uz šādu sūdzību.
6.6. Ja Pircējs nav devis norādījumus attiecībā uz atbildes nosūtīšanu, Pārdevējs atbildi uz iesniegumu nosūta uz Pircēja norādīto adresi. Ja elektroniskā veidā iesniegtā sūdzībā Pircējs nav devis norādījumus attiecībā uz atbildes nosūtīšanu, Pārdevējs atbildi uz sūdzību nosūta tikai elektroniskā veidā.
6.7. Pārdevējam ir tiesības atstāt iesniegumu bez izskatīšanas šādos gadījumos:
6.7.1. iesniegumā nav norādīts iesniedzējs (vārds, uzvārds un adrese vai e-pasta adrese atbildes sniegšanai);
6.7.2.  sūdzības teksts objektīvi nav salasāms vai saprotams;
6.7.3. iesnieguma saturs ir klaji aizskarošs un izaicinošs;
6.7.4. atbilde uz sūdzību ir dota iepriekš, un tās saturs attiecībā uz iepriekšējā sūdzībā norādītajiem tiesiskajiem vai faktiskajiem apstākļiem pēc būtības nav mainījies.
6.8. Gadījumos, kas uzskaitīti 6.7. punktā minētajos gadījumos Pārdevējs, norādot pamatojumu, informē Pircēju, ka iesniegums tiek atstāts bez izskatīšanas.

7. Atbildības ierobežojumi un nepārvaramas varas apstākļi

7.1.  Pircējs ir atbildīgs par zaudējumiem, kurus tas būs nodarījis Pārdevējam, pārkāpjot šos Noteikumus.
7.2. Pārdevējs nav atbildīgs par saistību neizpildi attiecībā uz Distances līgumu, ja tas noticis tādu apstākļu dēļ, kurus Pārdevējs Distances līguma noslēgšanas brīdī nav varējis paredzēt vai kontrolēt un nav varējis novērst šos apstākļus vai to radītās sekas (traucējumi interneta savienojumā, dabas katastrofas, terorisma draudi, karš, streiki, nemieri, valsts iekšējie apvērsumi, valdības rīkojumi, nacionālā mēroga ārkārtas stāvoklis u.c.). Ja minētie apstākļi pastāv ilgāk nekā 1 (vienu) mēnesi, puses var uz abpusējas vienošanās pamata izbeigt noslēgto Distances līgumu.

8. Distances līguma noslēgšana, Distances līguma termiņš

8.1.  Līgums stājas spēkā brīdī, kad Pircējs veic Abonementa Pasūtījumu un apmaksu, piekrītot tā noteikumiem un šim Līgumam.
8.2. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz nolīgto saistību izpildei.
8.3. Apstiprinot Pasūtījumu, Pircējs skaidri un nepārprotami apliecina savu piekrišanu noslēgt Distances līgumu un uzņemas pildīt Distances līguma saistības. Pircējs ir rīcībspējīga fiziska persona, kurai ir nepieciešamie finanšu līdzekļi, lai apmaksātu pasūtītos Pakalpojumus.
8.4.  Distances līgums ir spēkā uz laiku, kamēr ir izpildītas saistības, kas izriet no Distances līguma.

9. Strīdu risināšana

9.1. Visus strīdus, kas radīsies starp Pircēju un Pārdevēju, vai kas radīsies saistībā ar Pakalpojumu Pasūtījumiem Tīmekļa vietnē, Puses centīsies risināt savstarpēju sarunu vai sarakstes veidā, ar mērķi panākt abpusēji izdevīgu un pieņemamu risinājumu.
9.2. Pircējs var iesniegt prasības un/vai sūdzības par Tīmekļa vietnē iegādātajiem Pakalpojumiem Patērētāju tiesību aizsardzības centram, adrese: Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, zvanot uz tālruni: +371 65452554, vai rakstot uz e-pasta adresi: ptac@ptac.gov.lv, vai Patērētāju tiesību aizsardzības centra tīmekļa vietnē: www.ptac.gov.lv.
9.3. Informācija attiecībā uz strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Eiropas Komisija piedāvā platformu strīdu izšķiršanai tiešsaistē. Šī platforma ir paredzēta, lai atvieglotu ārpustiesas strīdu izšķiršanu saistībā ar līgumsaistībām tiešsaistes tirdzniecības un pakalpojumu līgumos. Platforma pieejama vietnē http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
9.4. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.

10. Citi noteikumi

10.1. Šie Noteikumi ir apstiprināti un stājas spēkā ar 2023. gada 14. martu.
10.2. Pircējs, pirms apmaksas veikšanas, atzīmējot piekrišanu šī Līguma noteikumiem apliecina, ka visi Līguma noteikumi viņam ir skaidri saprotami, un uzņemas tos pildīt pilnā apjomā.
10.3. Jautājumos, kas nav atrunāti šajā Līgumā, Puses vadīsies no spēkā esošajiem Latvijas Republikas tiesību aktiem.
10.4. Gadījumā, ja kāds no šā Līguma noteikumiem zaudē spēku, tad tas neietekmē pārējos šī Līguma noteikumus.